sarmacka matematyka
-
-
Szczerze mówiąc nie jestem zaznajomiony z mechaniką tej gry i w ogóle o co chodzi.
Rozumiem, że Alfred (w wyniku błędu lub zamierzonego działania) dostał w niej przewagę?
-
Być może jestem po prostu niebywałym pechowcem. Przy czym byłby to pech wręcz legendarny, poza wszelkim prawdopodobieństwem.
-
Matematycznie rzecz biorąc raczej chyba należy tu mówić o niebywałym szczęściu oponentów niż Twoim pechu. W końcu przecież liczby nie kłamią?
-
Nie wiem jak działa skrypt i jakie są założenia. Natomiast zagrałem w to w tyle gier, że mniej więcej wiem jak się pewne rzeczy dzieją. Ma ponoć tę samą liczbę gier mniej więcej, a przepaść na broniach jest gołym okiem widoczna. Jednocześnie chyba nie gram jak ostatnia dupa, skoro drugi rekord jest mój i wynosi 3590, czyli 99% najlepszego wyniku.
-
No coż tylko sie cieszyć ze Arcyksiąże tak bardzo zagroził KS, że poczuli sie w obowiązku utrudnić zadanie stosując glupie metody Natomiast nadal jestem pod wrazeniem legalnego wyniku
-
A, i tak na marginesie, ostatnie 50 tysięcy za likwidacje broni w zasadzie trzeba by odjąć dopiero po wygenerowaniu nowej, czyli tak naprawdę przy tych - i tak nieprawdopodobnych - założeniach potrzeba by tak naprawdę z 370 gier.
-
Cóż, przede wszystkim na początku chcę powiedzieć, że nie spodziewałem się, że właśnie po to, żeby tutaj odpowiedzieć założę konto w Unii
Kilka faktów.
- Moja broń przed wystawieniem jej na sprzedaż była ulepszana za 25 tysięcy XP, co nie sprawia z automatu, że to ja ulepszam broń za 200 tysięcy. Liczę, że nie muszę tego udowadniać screenami
- Broń kupioną za pierwszym razem można ulepszyć za aż 8-krotność realnej "wartości" XP - informacja od P2G. Przetestowałem to, kupując jakąś tanią dwururkę. Faktycznie tak jest. Po ulepszeniu kupionej broni (lub jej pogorszeniu) koszt ulepszenia (lub pogorszenia) wraca do "normalności" - w przypadku mojego karabinu byłoby to jakieś 25 tysięcy.