Wyprawa po serce loardyjskich stepów


  • https://www.youtube.com/watch?v=HAiBJo-Fyww&list=PL3-Zr0Ym0Fgz4BDpjl0V1clIk_J7e90zf&index=2

    *Serce Arlety von Baumhoff biło tak mocno, jak nigdy dotąd. Choć oczy miała szeroko otwarte, nie mogła dopatrzeć się niczego spod lnianej kurtyny wokół głowy. A jedyne, co słyszała, to tętent kopyt i rżenie konia. Czasem także poganianie jeźdźcy. Ręce miała związane, a usta zakneblowane. Żadne wierzganie ani wyrywanie się nie pomagało. Gorące łzy rozpaczy spływały po jej policzkach. Gdyby tylko mogła cofnąć czas. Jakoś się przygotować, uchronić…

    Nagle koń zatrzymał się z jękiem. Arleta czuła, jak jeździec przed nią zeskakuje. A zaraz po tym brutalnie zrzuca ją z wierzchowca. Nie ustała na nogach, musiała paść na kolana. Mimo to w porywie bezradności próbowała wyrwać się i ruszyć przed siebie z workiem na głowie. Napastnik chwycił ją za włosy, pociągnął i poprowadził przed siebie. Zaczęła gorzko szlochać, słuchając rozmowy w nieznanym sobie języku. Nic nie rozumiała, ale nawet, gdyby znała ich język, nie byłaby w stanie racjonalnie myśleć.

    Wtem ktoś zdjął jej worek z głowy, rozciął nożem pęta z ust i nadgarstków. Rozejrzała się w panice. Widziała jakieś namioty w blasku mroku. Jakichś mężczyzn z pochodniami w strojach stepowych ludów. Jeden z nich powiedział do niej coś niezrozumiałego, po czym pchnął do tyłu. Runęła za siebie w głęboki, wykopany dół. Było to bolesne, ale wszystkie obrażenia z tej niespodziewanej podróży miały do niej dopiero dotrzeć. Teraz widziała tylko, jak dół zakrywany jest kratami wykonanymi z drewna…*

    ***

    Moi Drodzy,
    Zapraszam Was serdecznie do udziału w przygodzie fabularnej pt. Wyprawa po serce loardyjskich stepów.

    Zapisy

    Zapisy potrwają przed najbliższe dwa tygodnie do 07.03.
    Aby się zapisać, należy przygotować krótką kartę postaci i zamieścić ją w tym wątku.

    Wzór Karty Postaci

    Imię i nazwisko
    Zdjęcie
    Miejsce Zamieszkania
    Zawód
    Krótki opis najważniejszych wydarzeń z historii postaci (jeśli są), może być w punktach
    Wybór umiejętności (opis poniżej)
    Wybór ekwipunku (opis poniżej)

    Umiejętności

    Każdy gracz ma do rozdysponowania 30 punktów w dowolne z poniższych umiejętności. Proszę o rozdysponowanie z zasadami logiki.

    Walka bronią białą
    Walka sztyletem
    Walka łukiem
    Walka strzelbą
    Walka pistoletem

    Wiedza o Ludach Loardyjskich
    Wiedza o Cesarstwie Teutonii
    Wiedza o biologii, chemii i fizyce
    Wiedza o historii
    Znajomość języków obcych poziom A1

    Jazda konna
    Jazda samochodem
    Jazda motorem

    Dyplomacja
    Negocjacje
    Flirt
    Zastraszanie

    Kondycja
    Gimnastyka
    Siła

    Umiejętność przetrwania
    Gotowanie
    Kradzież
    Dowództwo
    Odporność na ból
    Skradanie się
    Inne? Wasze propozycje?

    Ekwipunek

    Każdy gracz ma do wydania 1000 kr. Wycena przedmiotów do zakupienia indywidualnie z Lwem Teutońskim.

    Zasady Gry

    Każdy gracz pisze tylko i wyłącznie akcje związane ze swoją postacią, nie może decydować o zrachowaniach innych graczy lub Lwa Teutońskiego. W sytuacjach spornych rozstrzyga Lew Teutoński.

    Każdy gracz ma maksymalnie 3 dni na odpowiedź w swoim wątku. Jeżeli nie odpisze do tego czasu, może zostać pominięty w rozgrywce.

    Wypowiadać się w przygodzie mogą tylko gracze, którzy zgłosili się do zabawy. Inne posty fabularne i pozafabularne będą usuwane. Dyskusje nad przebiegiem fabuł można prowadzić w innych tematach na forum.

    Mechanika rozgrywki

    Każde zachowanie gracza jest poddawane testowi prawdopodobieństwa, który określa Lew Teutoński.

    Przykład:
    Joanna używa swoich wdzięków, by przekonać Pana Admirała do uległości. Poprawia biust i mruga do niego okiem, prosząc ładnie, by jej pomógł.

    Mistrz gry ocenia szanse na sukces Joanny na poziomie 60%.

    Po ocenie prawdopodobieństwa następuje rzut kością stuścienną. Jeżeli wynik mieści się w przedziale od 1-60, Joanna uzyskuje sukces w rzucie, akcja jest pomyślna. Jeżeli między 61-100, Joanna przegrywa, akcja nie udaje się. Mistrz gry opisuje rezultat rzutu.

    Ponieważ nasze forum nie wspiera kości, Lew Teutoński rzuca kością indywidualnie i w opisie na forum podaje wynik rzutu. Niestety musicie wierzyć w uczciwość Lwa Teutońskiego.

    Umiejętności natomiast mogą poprawić prawdopodobieństwo sukcesu w rzucie kością.

    Jeżeli Joanna miałaby 10 punktów w umiejętności flirt, Lew Teutoński dopisałby jej 10% do prawdopodobieństwa rzutu.

    1 punkt w umiejętności = 1 procent do rzutu.

    Zapraszam do udziału. Jeżeli są jakieś pytania, również zapraszam!

    // autor Natalia à la Triste von Hagsen de la Sparasan vel von Lichtenstein


  • Imię i nazwisko Loretta Othren
    Zdjęcie
    f4c0a0b7-bf3c-4e3e-afd9-ebbcc78b08e0-image.png
    Miejsce Zamieszkania Złoty Gród
    Zawód Bezrobotna, dziedziczka fortuny Othren
    Krótki opis najważniejszych wydarzeń z historii postaci (jeśli są), może być w punktach

    Urodziła się jako jedyne dziecko Loreen i Ettora Othren (co i tak było kwestią przypadku),

    W wieku 10 lat porwana dla okupu - rodzice się nie przejęli przez co została jej blizna na pół twarzy. Ostatecznie uwolniła się za pomocą sztyletu z rąk oprawców, nie rozstaje się z nim do teraz.

    Wysyłana w najróżniejsze strony i do najróżniejszych szkół tylko po to aby nie trzeba było jej oglądać w domu.

    Wybór umiejętności
    Wiedza o Ludach Loardyjskich 2
    Wiedza o Cesarstwie Teutonii 5
    Wiedza o biologii, chemii i fizyce 3
    Znajomość języków obcych poziom A1 2
    Odporność na ból 10
    Walka sztyletem 6
    Umiejętność przetrwania 2

    Wybór ekwipunku
    Sztylet, Ubrania odpowiednie dla nowobogackiej części społeczeństwa , balsam do pielęgnacji blizn (poproszę o wycenę)


  • Imię: Merkomer Emil
    Miejsce Zamieszkania: Dema, Autaflandia, Loardia
    Zawód: Myśliwy
    Biografia:
    Urodzony w rodzinie Loardzkich Koczowników w południowej Loardii, Merkomer szybciej nauczył się jeździć konno niż chodzić na obu nogach. Dziecko stepów wraz z rodziną żyli tam gdzie mogło się dojechać konno - Wandystan, Autaflandia, Zommerland, Auttera. Poznał nie tyle co jak przeżyć w dziczy, ale też jak bronić się przed zawsze wiszącym nad nimi niebezpieczeństwie. Jednak kiedy podczas jednego napadu jego strzelba zawiodła, rodzice stali się niewolnikami i pewnie sprzedani na rynku w Al-Rajnie a sam uszedł z życiem. Osiedlił się w Autaflandii, gdzie został myśliwym.

    UMIEJĘTNOŚĆI:
    Wiedza o Ludach Loardyjskich 5
    Walka strzelbą 5
    Walka bronią białą 5
    Jazda konna 5
    Umiejętność przetrwania 5
    Odporność na ból 3
    Dowództwo 2

    EKWIPUNEK:
    Strzelba dwulufowa
    Szabla
    Koń

    centered paragraph


  • Imię Naziwsko: Kevin Aloun
    John-Matrix-Commando-Schwarzenegger.jpg
    Miejsce zamieszkania: Puszcza Miryjska
    Zawód: Drwal

    Całe dorosłe życie spędził w puszczy tnąc, rąbiąc i przenosząc drzewa. Czemu tak się stało ? No czemu ? Zakochał się nieszczęśliwie mając 8 lat w starszej od siebie dziewczynie z Teutonii ale ta nigdy nie odpisała na jego zroszone łzami listy. Pogrążony w traumie ... tak, właśnie zaszył się w puszczy.

    Miłość do blond 10 latki, drewno oraz bliskość przyrody ukształtowały jego infantylną i psychotyczną osobowość przesyconą zwierzęcym magnetyzmem.

    Wiedza: 0 (co to są zasady logiki ???)
    Siła: 5
    Flirt: 9
    Gimnastyka: 5
    Kondycja: 4
    Walka łukiem: 2
    Umiejętność przetrwania: 5

    Ekwipunek: (w kolejności ważności bo nie umiem liczyć i nie za bardzo pamiętam co to pieniądze)

    1. nóż
    2. łuk
    3. koc
    4. śpiwór
    5. tabletka z trucizną

  • @Joanna-Izabela

    • zapomniałam wspomnieć, że należy wybrać również który język obcy. Jak rozumiem chodzi ci o język ludów stepów loardyjskich?
    • proszę o zdjęcie sztyletu do wyceny
    • Ubranie – proszę o podanie konkretnych części garderoby, najlepiej ze zdjęciami
    • Olejek na blizny 125 ml w cenie 30 kr. Nazwę olejku możesz sobie wymyślić

    @Cillian

    • proszę o wymyślenie nazwy twojego koczowniczego plemienia (inaczej wymyślę sama) plus najważniejszych członków plemienia, którzy żyją współcześnie. Ewentualnie dodatkowe zwyczaje i specyfiki twojego plemienia.
    • proszę o doprecyzowanie – jesteś obecnie myśliwym plemiennym, czy też myśliwym żyjącym z Teutończykami?
    • Jak rozumiem nie umiesz mówić po Teutońsku, bo nie wybrałeś języka obcego?
    • Jeśli jesteś wciąż członkiem plemienia, to ekwipunek masz od plemienia. Ale nie dysponujesz kwotą 1000 kr. Ewentualnie na cele fabularne otrzymujesz 50 kr do wydania w czasie sesji. (psyt to i tak więcej niż zostanie do wydania Prokrustesowi)

    @Prokrustes-Prokrustesović

    • Nóż 100 kr
    • łuk 400 kr
    • koc 10 kr
    • śpiwór 200 kr
    • tabletka z trucizną 290 kr

  • @Teutoński-Lew

    1. Poproszę o język ludów stepów loardyjskich
    2. e278e7a2-5b37-442b-b07e-2a841ef6f0ae-image.png
    3. 4a75b988-8bfd-443e-b4e0-53f6eea772f6-image.png

  • @Natalia-Helena-von-Lichtenstein
    Wpis taktyczny - proszę o przypominanie, wezmę udział w przygodzie...
    Jak nie brać udziału w wyprawie po "serce". Może tu znajdę swoją miłość. 😄


  • @Joanna-Izabela

    1. Sztylet 100 kr
    2. Ubranie 500 kr

    @Heinz-Werner-Grüner Zapraszam i zachęcam 🙂


  • @natalia-helena-von-lichtenstein Nie chcę zaśmiecać wątku, ale w tym tygodniu dodam postać.


  • Imię i nazwisko: Anna
    Zdjęcie:
    7f2032e0-f6d4-44c9-b411-0d02f4bed44e-obraz.png
    (źródło: https://www.deviantart.com/chrisrallis/art/Chaos-and-Alchemy-cover-338946336)

    Miejsce Zamieszkania: Samotna chatka w górach Lolandburga
    Zawód: Zielarka/Alchemiczka
    Krótki opis najważniejszych wydarzeń z historii postaci:
    Nigdy nie przyznała się do swojego pochodzenia, ani nie opowiadała swoich losów. Wszystkie dane o niej ograniczają się do przekazów i plotek ostatnich kilku lat, gdy odbyła tułaczkę po świecie. Od Dreamlandu, przez Teutonię, Sarmację, Baridas, Wandystan aż po Monarchię, Pustkowia i Hasseland. Prawdopodobnie zawędrowała jeszcze dalej, gdzie historie o jej obecności nie dotarły do uszu Teutończyków. Plotki głoszą, że wszędzie gdzie się zjawiła, niedługo wkrótce zdarzały się nieszczęścia i katastrofy naturalne.

    Wypędzana zewsząd zamieszkała głęboko na bagnach gdzieś w sarmackim Morvanie i prowadziła tam samotne życie. Po ledwie kilku miesiącach została schwytana i skazana na śmierć przez spalenie za uprawianie czarów. W niewyjaśnionych okolicznościach zbiegła z najpilniej strzeżonego więzienia w stolicy kraju, w którym oczekiwała na egzekucję. Przed miesiącem doniesiono, że grupka wspinaczy zauważyła osobę pasującą do jej rysopisu w samotnej chatce, w górach Lolandburga.

    Nie jest znane jej nazwisko. Każe mówić do siebie „Anna”, choć prawdopodobnie nie jest to jej prawdziwe imię. Wyznaje zasadę, że im mniej się o niej wie, tym lepiej.

    Umiejętności:
    Wiedza o biologii, chemii i fizyce: 10
    Zastraszanie: 4
    Kondycja: 4
    Kradzież: 4
    Odporność na ból: 4
    Gotowanie: 4

    Wyposażenie:
    Sztylet,
    Przenośny podstawowy zestaw „alchemika” (zielarstwo, chemia),
    Książka o ziołach,
    Leki i bandaże (podstawowa apteczka na dolegliwości, na które napar z rumianka nie pomoże)
    Szkło powiększające


  • @andrzej-fryderyk

    1. Sztylet - proszę o zaproponowanie wyglądu tego sztyletu.
    2. Przenośny podstawowy zestaw „alchemika” (zielarstwo, chemia), - myślę, że to nie powinno mieć wartości wyrażonej w kr. To są rzeczy zbierane od wielu lat i pozyskiwane w dużej mierze z Matki Natury.
    3. Książka o ziołach - 30 kr
    4. Leki i bandaże (podstawowa apteczka na dolegliwości, na które napar z rumianka nie pomoże) - 60 kr
    5. Szkło powiększające - 25 kr

  • Karta Postaci

    postać.jpg

    Imię i nazwisko - January "Colonel" Chwast
    Miejsce Zamieszkania - Auterra, Teutonia
    Zawód - Płatny Zabójca
    Historia - "Colonel" to człowiek nie mówiący wiele, niektórzy twierdzą, że to niemowa. Od lat znany jest w kręgu Bractwa Motoryzacji i Logiki Przestrzennej-klubu motocyklowego z tradycjami. Nie ma przyjaciół, ale jest cenionym członkiem stowarzyszenia. Nie lubi hałasu(poza rykiem silnika) i z powodzeniem realizuje doktrynę bractwa-jest zagorzałym rasistą. Nie toleruje obcych i raczej nie grzeszy wiedzą intelektualną. Potrafi natomiast znakomicie odnaleźć się w chwilach zagrożenia życia. Lubi ból.

    Umiejętności

    Walka strzelbą - 3
    Jazda motorem - 9
    Zastraszanie -3
    Kondycja - 1
    Siła -4
    Odporność na ból -5
    Skradanie się -5

    Ekwipunek

    Tani T-shirt w kolorze czarnym (jak na zdjęciu głównym)
    Skórzana kamizelka bractwa (raczej niskiej jakości) z wyszytym logo Bractwa Motoryzacji i Logiki Przestrzennej na plecach.
    Jeans - w kolorze czarnym - zniszczone, w nogawkach mocno poprzecierane...
    Buty tzw. kowbojki ze skóry lub czegoś imitującego skórę węża.
    Okulary (jak na zdjeciu głównym)
    Złoty kolczyk w lewym uchu w kształcie motoru.


  • @heinz-werner-grüner

    1. Ubranie – 200 kr
    2. Buty tzw. kowbojki ze skóry lub czegoś imitującego skórę węża. – 300 kr
    3. Okulary (jak na zdjeciu głównym) – 150 kr
    4. Złoty kolczyk w lewym uchu w kształcie motoru. – 100 kr

    Tobie przydałby się motor. Wybierz sobie jakiś i podeślij zdjęcie.


  • @natalia-helena-von-lichtenstein VonLichtenstein1921.png
    Stać mnie na takiego?