@ludwik-tomović Gdybym akurat nie pykał fajki z @Ignats-ik-Ruth na biesiadzie, którą nota bene Szanowny Gubernator organizował, to zabrał bym się na przejażdżkę razem z Szanownym i też pewnie bym się zastanawiał czy Jej Wysokość @Natalia-Helena-von-Lichtenstein akurat jest w dworku, czy jej nie ma.

Heinz-Werner Grüner
@Heinz-Werner Grüner
Heinz-Werner Grüner
Best posts made by Heinz-Werner Grüner
-
RE: Dworek Wittelsbach
-
Rajd Lwa i Jednorożca - Nagrody
Zwycięzca 1.Rajdu Lwa i Jednorożca (w ramach RMAW) otrzyma:
Złoty Medal
3000 kr(MAW), 200 000 kr (UNP) od Teutonii i 100 000 kr(UNP) od Sclavinii oraz realne nagrody rzeczowe od Sclavinii oraz TeutoniiDrugi kierowca w rajdzie otrzyma
Srebrny Medal
2000 kr(MAW), 100 000 kr(UNP) od Teutonii i 50 000 kr(UNP) od SclaviniiTrzeci kierowca w rajdzie otrzyma
Brązowy Medal
1000 kr(MAW), 50 000 kr(UNP) od Teutonii i 25 000 kr(UNP) od Sclavinii
Zespół, który zgromadzi najwięcej punktów otrzyma po 2000 kr(MAW) dla obu zawodników.Łączna pula pieniężna 8000kr(MAW) i 525 000kr(UNP)
Przypomnijmy również że KW Targersdorf ufundował dodatkowe 8000kr(MAW) dla triumfatora sezonu I RMAW.
-
RE: Srebrny Róg – Sala Kongresowa
Gruner widząc, że ceremonia dobiegła końca i nagrody zostały właśnie rozdane pomyślał:
-W piz...u. Czar prysł. Na c..j, żeś naginał tyle kilometrów z Zagrzebia? Ku...a łudziłeś się na statuetkę??? Ty to jesteś ale jeleń, choć w tym wypadku to chyba i koziołek.
A taki miałem piękny sen...
-
RE: Rajd Czerwonego Orła - OS10/META - Tauzen – Wielka Łososiowa
Gruner Rennsport Puch z numerem 7 dojeżdża do mety...
Nareszcie... Wyczerpujący weekend. Prowadzić automobil w taki palnik to nie lada wyczyn!Dziękuję JKM Aleksandrowi za współpracę i oczywiście Herr Moskwiczowi, za najdłuższy opis trasy w historii. Myślę, że nie do pobicia w najbliższym czasie.
Tymczasem zwycięzcy gratuluję! - @Ludwik-Tomović
-
1. Rajd Lwa i Jednorożca
Rajd numer 4.
RAJD LWA I JEDNOROŻCA
1. Löwe und Einhorn-Rally 1921
15 stycznia - 17 stycznia 1921r.
Łączna długość trasy 1393kmDzień I - 15 stycznia
-OS0 - Start w Srebrnym Rogu (Silberhorn) (strata startowa wliczana do ogólnego wyniku)Dzień II - 16 stycznia (625km)
-OS1(III) - Srebrny Róg - Zielnybor - 148km
-OS2(III) - Zielnybor - Eltdorf - 121km
-OS3(II) - Eltdorf - Runhoff - 253km
-OS4(I) - Margon - Margon (dookoła Detzonii) - 103kmDzień III - 17 stycznia (768km)
-OS5(I) - Kap Einhorn - Nowy Kotwicz - 95 km
-OS6(I) - Nowy Kotwicz - Krasnystok - 141 km
-OS7(II) - Krasnystok - Grań - 210 km
-OS8(I) - Grań - Jastrzębiec - 103 km
-OS9(II) - Jastrzębiec - Eldorat - 219 kmWyjaśnienie oznaczeń:
przykład OS1(I) - oznacza odcinek specjalny nr 1 o stopniu trudności I. -
Rajd Leocji
Szanowni Państwo,
Jak już być może wiecie następny rajd w ramach RMAW odbędzie się w
w LeocjiWszelkie odnośniki do odcinków specjalnych nie są jeszcze aktywne, ale proszę być czujnym. Jakby ktoś miał chęć to może się zapoznać z przebiegiem trasy z poziomu MAW lub już docelowo w Leocji...
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do udziału, a w szczególności dotychczasowych kierowców o stawienie się na starcie!
Nie jestem pewien czy którykolwiek z obecnych obywateli państw Unii startował w rajdzie, także tym bardziej gorąco zachęcam! -
Rajd Czerwonego Orła - OS5 - Wokół Małej Furii
Rallye des Roten Adlers 1921
Rajd Czerwonego Orła 1921/2021Dzień II
Odcinek Specjalny nr 5
Trudność II19. czerwca 1921 (2021) roku. godzina 10:10 (czas trwania 3:05)
Rodo(Port Centralny) - Rodo(Port Centralny) - Wokół Małej Furii
Piąty Odcinek Specjalny "odbędzie się on na wyspie Małej Furii, niewielkiej wyspie leżącej na zachodzie Królestwa. W Rodo, stolicy prefektury obejmującej wyspę, rozpocznie się wyścig wokół niej całej, między innymi przez najpiękniejsze zabytki i najważniejsze turystycznie miejsca.Trasa prowadzi między innymi przez bardzo urokliwe Atomice, święte miejsce wyznawców Kościoła Atomistów, umieszczone w Trynidadzie. Na trasie będą też po drodze takie miasta, jak Førerstad, Walgard przeżywający renesans, Guslar, a także Dawidy Bankowe u podnóża Gór Rode.
Początek trasy wydaje się być łatwy i automobile będą mogły bez problemu pokazać co potrafią, ale prawdziwa próba sprawności i umiejętności kierowców czeka na odcinku z Dawidów Bankowych na metę w Rodo. Górzysty teren, ciasne zakręty i niewielka szerokość jezdni będą na pewno znaczące na tym odcinku rajdu - kierowcy będą musieli pozostać w pełnym skupieniu przez cały fragment. Nie można też zapomnieć o pogodzie, która w górach potrafi być wyjątkowo kapryśna.
Nie można też pominąć przeprawy promowej przez Magalię na autostradzie A-1, która może niejednemu pokrzyżować plany - mimo tego, że promy będą płynąć częściej, można stracić bardzo dużo czasu albo poprawić swoją sytuację o kilka pozycji w tabeli.
Wokół trasy wyścigu widać już masę kibiców zbierających się wokoło.
TRASA:
Rodo - Port Centralny
Rodo - zamek Belle Vue
Droga K-2
Trynidad
Trynidad-Atomice
Droga A-1
Przeprawa promowa A-1 (Førerstad)
WA Førerstad Centrum
Førerstad Stare Miasto - hotel Norðursterna (4*)
Førerstad Wiatry - Park Artystów
Droga A-1
WA Piątki Furlandzkie
Droga B-302 (przez tereny KGR "SOJUZ")
Piątki Furlandzkie - Rynek
Droga B-301
Stary Walgard - Ruiny
Droga B-301
Walgard - Dworzec Główny DKP
Walgard Januszki - plac Rybny
Førerstad Stare Miasto - hotel Norðursterna (4*)
Førerstad Wiatry - Park Artystów
Droga A-1
WA Piątki Furlandzkie
Droga B-302 (przez tereny KGR "SOJUZ")
Piątki Furlandzkie - Rynek
Droga B-301
Stary Walgard - Ruiny
Droga B-301
Walgard - Dworzec Główny DKP
Walgard Januszki - plac Rybny
Droga A-1
WA Guslar Północ
Guslar - huta metali "Pudzian"
Łabędy - fabryka samochodów "Dreamcar"
WA Guslar Południe
Droga A-1
WA Proburg
Proburg Rynek
Droga K-5
Dawidy Bankowe - plac Radowy
Kopalnia Uranu "Wojtyła"
Krzyżany - park Trzech Szczytów
Kalikantówek - huta szkła
Rodo - Stadion
Rodo - Port CentralnyOdcinek nr 5 rozpocznie się w porcie centralnym Rodo - największym w Prefekturze porcie towarowym i pasażerskim. Liczne kontenery z elektroniką, meblami z zagranicy, setki metrów sześciennych różnych paliw - tu wszystko trafia na wyspę i z niej odpływa na największych statkach na Pollinie.
Belle Vue jest okazałym zamkiem będącym posiadłością Macieja II, niegdyś nadanego przez Daniela von Witta. Leżący nad samym morzem sprawował także funkcję obronnościową, ale po wielu latach zdecydowano się zamurować strzelnice, które nie były już potrzebne. Wokoło rozpościerają się ogrody, których widok cieszy oko, a także sady - źródło owoców przetwarzanych na wyśmienitej jakości alkohole.
Odcinek z Rodo do Trynidadu prowadzi wzdłuż brzegu morza drogą K2, równolegle do autostrady A1, na którą uczestnicy także będą wjeżdżać. Droga ta jest szeroka, solidnie wybetonowana i przystosowana do przewozu ładunków wykraczających poza standardową skrajnię. O ile dla pracowników elektrowni RodoATOM jest to zbawienne, uczestnikom może znacząco utrudnić wyścig poprzez znacznie szybsze zużywanie się opon. Natomiast przy odpowiedniej technice uda się spokojnie osiągnąć najwyższe prędkości bez ryzyka "pękniętej gumy".
Atomice leżące w Trynidadzie to święte miejsce Kościoła Atomistów, a także główne źródło prądu i ciepła na Małej Furii. Jako pierwsze podpisało uchwałę o "Strefie wolnej od OZE", co za tym idzie, pielęgnowana jest piękna tradycja użytkowania paliw kopalnych. Nie można także zapomnieć o Anaruku, chłopcu z Surmali, mistrzowi "Kremuffek" - otrzymywania ciosów od innego zapaśnika "Kremówczana" w sezonie wrestlingowym.
Z Trynidadu nastąpi pierwszy zjazd na autostradę A-1, okalającą całą wyspę i będącą główną arterią transportu samochodowego. Na większości odcinków dwupasmowa, gdzieniegdzie nawet trzypasmowa i wyposażona w nowoczesny system informacji drogowej w formie tablic elektronicznych. Do przeprawy promowej można bez najmniejszego problemu osiągnąć pełną prędkość, jedynym zmartwieniem może być paliwo. W kierunku rajdu umiejscowione są dwie stacje benzynowe - jedna 5 kilometrów od węzła "Trynidad", druga 37 kilometrów.
Przeprawa promowa na autostradzie jest jedyną taką w Dreamlandzie - z uwagi na trudny teren i wysokie koszty zdecydowano się na użycie promów, które w dzień wyścigu będą odpływały raz na 5 minut, sama przeprawa trwa minut 8 z pominięciem obsługi statku.Zjazd z niej nastąpi na najsłynniejszym węźle autostradowym w Baronii Argentfører, czyli Førerstad Centrum - budowany on był zgodnie z planami studentów przedstawionymi jako praca inżynierska studenta Wydziału Transportu i Geografii Politechniki Førerstad. Dlaczego najsłynniejszym? Łączy on dwie drogi wewnątrzmiejskie z autostradą w sposób idealnie bezkolizyjny, ale kosztem skomplikowania. Kierowcy niezaznajomieni z tym węzłem często się gubią przy próbie odczytania licznych tablic kierunkowych. Krąży plotka, że owy student opracował ją w stanie nietrzeźwości, za dowód podaje się jego liczne osiągnięcia w Maratonie Studenckim "Mocny Full". Rada miasta we współpracy z Politechniką wdrożyła jego projekt w życie ku nerwom wielu mieszkańców, zmniejszeniu ilości wypadków i skróceniu korków.
Hotel Norðursterna jest jednym z lepszych hoteli w Førerstad, mającym miejsce dla ponad 450 gości w różnej klasy apartamentach. Najbardziej luksusowe, na ostatnich piętrach budynku, mają zapierający dech w piersiach widok na morze oraz resztę wyspy, w tym szczyty Wulle i Binding przy dobrej pogodzie. Częściowo mają również przeszklone dachy, co pozwala na obserwację gwiazd. Turyści często korzystają także z usług hotelowego spa.
Ciąg dalszy trasy prowadzi przez Park Artystów, znany z licznych wystaw sztuki współczesnej. Wzdłuż alejek parku umiejscowione są plakaty, rzeźby, inne prace, a często można trafić także na inne wydarzenia kulturalne. Opery w plenerze, przedstawienia teatralne, pokazy - większość odbywa się właśnie tutaj. Przed ponownym wjazdem na autostradę, kierowcy jeszcze miną nowowybudowany tor wyścigów samochodowych i lokalne lotnisko szkoleniowe.
Z autostrady trasa przeprowadzi przez tereny Kolektywu Gospodarstw Rolnych "SOJUZ" - skupia się tam znacząca część rolnictwa, przemysłu spożywczego, a także częściowo farmaceutycznego opartego o zielarstwo. To stąd, między innymi, pochodzą nasiona maku używane w drożdżówkach, mięso, jaja z chowu ściółkowego, tanie alkohole i inne lokalne produkty spożywcze. Wczesnym latem jest to też miejsce pielgrzymek tzw. rzepiar. Sama trasa biegnąca przez KGR jest w dobrym stanie jak na jej przeznaczenie, czyli mogą trafiać się dziury w jezdni (zostały na potrzebę rajdu wypełnione żwirem) oraz rolnicy zmęczeni pracą na roli, z butelką "Sierpowego Mocnego" w dłoni.
Piątki Furlandzkie to miasteczko typowo wybudowane dla rolników, ich rodzin oraz dla przetwórców żywności. Charakterystyczna zabudowa, typowe sklepy spożywczo-przemysłowe w formie prostego prostopadłościanu z ławeczką przed nim, na obrzeżach domy jednorodzinne. Wszystko, czego potrzeba do szczęścia ludziom pracy.
Droga B-301, niedawno wyremontowana, prowadzi do Walgardu przez Stary Walgard - obecnie małą miejscowość z typowo wiejską zabudową pomijając okolice ruin zamku Walgardzkiego. Wokoło znajdują się liczne kramy z pamiątkami oraz artykułami typowo jarmarcznymi (drewniane miecze, plastikowe noże motylkowe, maskotki, balony z helem itp.) oraz kilka pensjonatów i restauracji dla zwiedzających.
Prosto ze Starego Walgardu wjeżdża się do samego miasta Walgard - wybudowanego według nowych założeń i potrzeb szybko rozwijającego się Mirkoświata. Nowoczesna zabudowa przeplatana z tą starszego typu, liczne firmy usługowe, a także lotnisko pasażerskie obsługujące planowe loty na Wyspę Małej Furii.
Trasa przebiegnie obok dworca głównego DKP - niegdyś była to wyłącznie mała stacja, ale w miarę rozwoju miasta i zwiększenia się potrzeb przewozowych rozwinęła się w pełnoprawny dworzec kolejowy o słusznym zapleczu technicznym, by pracownicy walgardzkich biur i przedsiębiorstw mogli na czas dotrzeć do pracy.
W walgardzkiej dzielnicy Januszki zawodnicy będą mijać plac Rybny słynący z drugiej największej w Prefekturze giełdy rybnej na świeżym powietrzu. Wcześnie rano, już o godzinie 5:30, pojawiają się tu pierwsze ciężarówki z rybami wyłowionymi zeszłej nocy. Wielu restauratorów korzysta z oferty kupując pierwszej świeżości produkty, które zostaną następnie podane klientom w całym mieście. Niektórzy śmieją się, że nawet z zawiązanymi oczami da się trafić z uwagi na zapach.Po kilkunastu dalszych kilometrach autostradą zawodnicy wjadą do Guslar mijając hutę metali "Pudzian", która nie dość, że produkuje solidnej jakości stal, cieszy oko zabudową. Wielkie ceglane hale, wysokie kominy oraz budynki administracyjne budowane z prefabrykatów betonowych, szczególnie odstające od reszty.
Następnie przychodzi czas na Łabędy, gdzie uczestnicy będą mieli okazję objechać fabrykę samochodów Dreamcar - marka ta słynna jest w całym Królestwie Dreamlandu i wiele osób użytkuje takie samochody. Jak mówią handlarze, komfort jazdy nimi wynagradza nawet wypalające się uszczelki pod głowicą.Powrót na autostradę będzie już ostatnim przed najcięższym odcinkiem trasy - z Proburga do Rodo przez Krzyżany. Jest to ostatni moment na osiągnięcie pełnej prędkości bez przeszkód, gdyż po zjeździe w drogę K-5 nie będzie już gładkiej nawierzchni o dobrej przyczepności. Za zjazdem "Proburg" zaczyna się droga wybudowana z tańszego asfaltu ciągnąca się do węzła "Dawidy Bankowe", gdzie K-5 kontynuuje bieg. Wprawdzie dziur nie ma wcale, gdyż mało kto tędy jeździ, to droga ta nie gwarantuje dużej przyczepności, stąd zalecane są ostrożne wchodzenie w szybsze zakręty i ostrożność przy hamowaniu.
Sam Proburg składa się głównie z zamku Proburg i niedużej części mieszczańskiej, obecnie skupiającej w sobie życie. Pozostali tu mieszkańcy żyją spokojnie pracując przy lokalnych interesach lub jeżdżąc do pracy w Dawidach Bankowych. Sam rynek otoczony jest kilkoma knajpkami, a na miejscu znajduje się kilka hoteli i pensjonatów wzdłuż brzegu morza. Miasto to, bowiem, utrzymuje się obecnie głównie z turystyki.
Droga K-5 prowadzi do górniczego serca Małej Furii - Dawidów Bankowych. Lekkie wzniesienie to tylko zapowiedź tego, co czeka pod koniec wyścigu, gdyż ciąg dalszy będzie najcięższym elementem.
Punktem kontrolnym w Dawidach Bankowych będzie plac Radowy - nazwany ku czci jednego z pierwiastków chemicznych, dumy tej okolicy. W okolicach Dawidów Bankowych znajdują się liczne złoża związków promieniotwórczych, wykorzystywanych obecnie w Trynidadzie do produkcji prądu. Pierwotnie wydobywano tu tylko węgiel i metale żelazne, które wykorzystywano wyłącznie w Guslar i Łabędach. W czasach kryzysu węglowego, gdy popyt na węgiel drastycznie spadł, a Guslar nie mogło skupić wszystkiego, rozpoczęto poszukiwania innych złóż, które mogłyby uratować Dawidy Bankowe przed bankructwem. W jednej z kopalni węgla, podczas ostatniej (jak planowano) szychty odnaleziono dziwny, żółtawy minerał. Zgłoszenie tego faktu dalej poskutkowało niemal natychmiastowym przekształceniem tej kopalni w kopalnię uranu. Kopalnia ta uratowała miejski budżet, a ku czci górników, którzy odnaleźli złoża uranu, postawiono pomnik.Przez okolice tej kopalni prowadzi trasa rajdu, bowiem jest to Kopalnia Uranu "Wojtyła". Najstarsza z kopalni metali promieniotwórczych obecnie posiadająca 5 szybów górniczych i dająca pracę setkom górników bez przerwy.
Droga do niej jest okrutnie kręta i zdecydowanie węższa z uwagi na górzysty teren. Podjazd jest dosyć stromy, co też może być wyzwaniem, nie wspominawszy o większym zużyciu paliwa, które będzie trzeba wziąć pod uwagę przy pokonywaniu trasy. Stacje benzynowe są tu mniej liczne, niż były poprzednio - znajdują się tylko w miejscowościach.Krzyżany przyjmą wyścig pod Parkiem Trzech Szczytów - chodzi tu o szczyty Ebelwoj, Wulle i Binding, na które wchodzi się właśnie między innymi z Krzyżan. Wzdłuż alejek posadzone są rośliny charakterystyczne dla gór oraz pomnik ku chwale ratowników górskich. Sam park mierzy 1.1 kilometra kwadratowego przechodząc przez całą północną część miasta.
Zjazd z Krzyżan jest swego rodzaju próbą cierpliwości kierowcy, działania układu hamulcowego oraz przyśpieszenia bolidu. Zakręty wciąż pozostają ciasne i ostre, na drodze można napotkać piasek i żwir, a droga składa się z ciągłych podjazdów i zjazdów, co wymaga uważnego pilnowania prędkości (szczególnie przy zakrętach) oraz bardzo sprawnego manipulowania gazem i biegami przed ostrzejszymi wzniesieniami.
Kalikantówek słynie z huty szkła, w której wyrabia się butelki ozdobne, butelki komercyjne oraz inne szklane naczynia. Raz w roku, na festiwal szklarstwa wytwarzane są limitowane serie naczyń ze szkła uranowego. Bardziej codzienne naczynia można dostać lokalnie, a te bardziej wystawne sprzedawane są na aukcjach. Poza tym, w Kalikantówku dzieje się zwykle niewiele, życie toczy się swoim tempem.
Ostatni odcinek trasy wokoło Prefektury to niemal ciągły zjazd w dół o dużym nachyleniu. Zakręty tutaj są zdecydowanie łagodniejsze, ale trzeba zwrócić uwagę na prędkości, by nie stracić przyczepności i nie przegrzać hamulców.
Wjazd do Rodo odbywa się zaraz w pobliżu stadionu, gdzie kibice z całej Furlandii i Luindoru przybywają na mecze znanych i lubianych klubów sportowych. Skupiony wokół piłki nożnej, mieszczący blisko 10 tysięcy kibiców stadion już nie jedno przeżył. W niedziele niemeczowe stadion zamienia się w targ, gdzie można kupić ubrania, elektronikę, płyty winylowe, CD z muzyką popularnych wykonawców i wiele więcej.
Meta wyścigu jest w miejscu jego rozpoczęcia - w Porcie Centralnym."
Łącznie do pokonania było 437km.
UWAGA: TO ODCINEK SPECJALNY NR 5, RALLYE DES ROTEN ADLERS - TUTAJ KIEROWCY DOKONUJĄ WPISU NA FORUM O WSKAZANEJ POWYŻEJ DACIE I GODZINIE. TANKOWANIE JEST DOZWOLONE, WYSTARCZY WKLEIĆ:
lubhttps://plik.austro-wegry.org/HWG/Tankowanie25.png
Premie Czasowe (poziom trudności II)
1miejsce: -6min.
2miejsce: -4min.
3miejsce: -2min -
RE: 1. Rajd Lwa i Jednorożca
Niespodziewany sponsor rajdu funduje, tym razem, nagrody dla wszystkich uczestników!
Herr President Ametyst Faradobus przekazał informację, że dla każdego uczestnika przekaże futurystyczne urządzenie nazwane Nitroasystentem!Kolejny powód by wziąć udział w rajdzie!
-
RE: Rajd Leocji
@Natalia-Helena-von-Lichtenstein-Hergemon z reguły się nie chwalę. To nie w moim zwyczaju, ale taniec to mój "konik". Naprawdę uwielbiam!
Także ja biorę za partnerkę @Joanna-Izabela (jak mnie nie pogoni) i możemy rywalizować.
-
RE: Rajd Czerwonego Orła
@zbyszko-gustolúpulo Tak bo później to już wszyscy się rozjadą na wakacje...
Mi też należy się dłuższa przerwa.No to dziś startujemy! Kto jeszcze nie gotowy?
Latest posts made by Heinz-Werner Grüner
-
RE: RMAW - informacje ogólne
OS 10
Wszystkie gwiazdy na niebie wskazują, że mamy już zwycięzcę! No, ale pamiętajmy, że wyścig trwa! -
RE: RMAW - informacje ogólne
OS 9 stan na godzinę 15:52
No to jedziemy dalej! Walka trwa do samego końca!
-
RE: RMAW - informacje ogólne
OS 8
Czas 11:32Rajd Voxlandu trwa dalej. Zmagania wchodzą w decydującą fazę.
De Espada i Romański odskakują rywalom, ale to nie oznacza końca emocji. Dzieli ich osiem minut. Za nimi pogoń, której przewodzi Surma. Tehen-Dżek, ik Ruth, Popow-Chojnacka i Petrowicz Catalan na pewno nie powiedzieli ostatniego słowa.Z rajdu musiał wycofać się Benjamin Rockwell-Romanow, jego auto uległo wypadkowi. Kierowca nie był w stanie kontynuować wyścigu.
-
RE: RMAW - informacje ogólne
OS 7
Zakończenie drugiego dnia zmagań.Tym razem pozostawię was z tabelką, a o opinię poproszę wszystkich tych, którzy są zaangażowani w rajdy i RMAW. Do dzieła!
-
RE: RMAW - informacje ogólne
Niestety automobil Jego Cesarskiej Mości Kamiljana nie wytrzymało trudów rajdowych i wylądowało w krzakach. Repoterzy uchwycili jego pojazd gdzieś na poboczu leśnego traktu.
Na trasie nadal znajduje się 26 kierowców...Wróćmy jednak do czołówki. Liderem wyścigu nadal jest Albert F. de Espada, na drugim miejscu dwóch Leotów ex aequo Orjon Surma i Helwetyk Romański. Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądać na koejnym OS'ie. Emocje coraz większe!
Klasyfikacja po 6 odcinkach specjalnych wygląda następująco:
Dodajmy, że dzisiaj jeszcze jeden OS, kilka minut po siódmej wieczorem!
-
RE: RMAW - informacje ogólne
OS 5
Mamy 14:45, wracam z analizą trasy, po krótkiej realiozie...Prowadzi cały czas de Espada. I choć jedzie jak natchniony, toRomański odrobił do niego dwie minuty straty. Surma również, ale dwa razy więcej. von Tehen-Dżek zaatakował i już jest czwarty, świetny odcinek w jego wykonaniu.
Piąty jest debiutant, va der Gibson, tylko czy wystarczy umiejętności by włączyć się do walki o najwyższe cele?Kierowca Camelonik pominął jeden odcinek i musi się wrócić na OS4 i później również stawić na OS5.
Odcinek numer pięć zaliczyło do tej pory 23 kierowców. -
RE: RMAW - informacje ogólne
Witamy Pańswa w drugim dniu Rajdu Voxlandu.
To, że się będzie działo na trasie, to wiedzieliśmy, ale, że aż tyle?Falsestart Grünera i ostrożna jazda ik Rutha powodują, że oboje przestają się liczyć w stawce. Znakomicie dzień za to rozpoczął de Espada, który po zatankowaniu wystrzelił jak z procy. Romański spada na drugą lokatę, tracąc 6 minut. Pamiętajmy, że w zanadrzu ma jeszcze licencję PRO...
Drugi BiCZeS Surma jest trzeci, ale wykorzystał zaspanie reszty czołówki i zatankował. Może mu to wyjść tylko na dobre.
Petrowicz-Catalan i Popow-Chojnacka włączają się na poważnie do walki o zwycięstwo. Poniżej "czasu 0", jest jeszcze dwóch kierowców, von Tehen-Dżek i Courva-Yebana.
Warto zwrócić uwagę, że w Rajdzie Voxlandu, tak świetnie przygotowany od zaplecza wystartowało 27 kierowców! To zapewne nagroda za zaangażowanie całego zespołu voxlandzkiego z rodziną królewską na czele. Oby tak dalej! -
RE: RMAW - informacje ogólne
OS3 tuż przed północą. Biorąc pod uwagę fakt, że zdecydowana większość organizatorów jest po spożyciu sprawdzi się wszystko jutro.
Ale standardowo prowadzi się "elyta", a nie ... czekaj! Cos się dzieje! Czy WY to widzicie??? -
RE: RMAW - informacje ogólne
Rajd Voxlandu trwa nadal...
OS 2 na ten moment:
Prowadzi, herr organizator, ale wiedzcie, że to tymczasowo. Drugi jest "Szpadelmistrz" z Koribii, a trzeci leocki Romański! Jedziemy dalej!
-
RE: RMAW - informacje ogólne
Rekord za rekordem. Voxland na nowo stawia warunki wszystkim innym organizatorom rajdowym!
25 - tylu chętnych znalazło się do tej pory na pierwszym odcinku specjalnym? Mało? Kto da więcej?Pierwsza trójka - Romański - Espada - Gruner