RMAW - informacje ogólne
-
Podsumowanie "Analizy Rajdów" - skrót (plus moje aktualne odczucia):
-Modyfikowanie postów - obligatoryjnie wyłączone na wszystkich forach, gdzie odbywa się rajd
-Posty w jednym miejscu na forum
-Nagrody realne z mojej strony bez zmian
-Nagrody wirtualne - nacisk na nagrody płatne w systemie MBP
-Odcinki nocne/wczesnoporanne nie zależą ode mnie, a od współoragnizatorów
-Super Odcinek Specjalny SOS) - za bardzo OP - pozostanie bez zmian
-Drużyny narodowe- przeciwny, za mało argumentów przemawiających na tak
-Rajd zostanie zaliczony do zwiększenia "Licencji" tylko w przypadku ukończonego rajdu
-Tankowanie na OS1 nie zostanie wprowadzone
-Kara Czasowa za false start nie będzie przewidywać dyskwalifikacji, a jedynie Karę Czasową
-Wydłużony zostanie czas dojazdu do mety do 18h (z 12h)
-"Winkowe" wątki - pokazujące się na ostatnią chwilę, są zależne od mozliwości technicznych forum / nie wykluczam zainteresowania w innych rajdach
-Atrakcje dodatkowe na OS są zależne tylko od państwa organizaującego
-Licencja Pro VIP (za udział w min. 20 rajdach) zostanie wprowadzona nie wcześniej jak w kolejnym sezonie
-Możliwość dopuszczenia kierowców wyrzuconych z RMAW, ale bez ingerencji w organizację
-Długość posta obligatoryjnie nie wpłynie na wyższe Premie Czasowe, dopuszam możliwość jednorazowej PC na wskazanym przez współorganizatora OS.
-Podział klasyfikacji na kobiety i mężczyzn - za mało argumentów przemawiających za zmianani
-Rywalizacja państwowa- jak w pkt.7 - za mało argumentówprzemawiających za
-Wprowadzone zostaną Udogodnienia:- Kolektyw - Premia Czasowa po 1 minucie dla kierowców jednego zespołu, jeśli oboje ukończą wyścig
- Cztery Kąty - Premia Czasowa 3 minut dla każdego kierowcy, ktory zadeklaruje w dowolnym momencie w rajdzie , że to jego "wyścig domowy" (dostępne 1 raz w sezonie) - zmodyfikowana pierwotna wersja
PLANOWANIE:
-Wprowadzenie płatnej usługi "Czipowanie Silnika", gdzie kierowca/zespół będzie miał prawo, po wpłacie na konto utworzone konto RMAW w MBP na 1-5 minut Premii Czasowej - możliwość zgłoszenia przed każdym rajdem, nie później niż na prologu.
Kwoty będą bardzo wysokie - pakiety będą dostępne w formie indywidualnej i drużynowej, a także dostępne na pojedynczy rajd, jak i na wszystkie. -
Szanowni Państwo, rozpoczynamy zmagania w ramach piątego już sezonu rajdowego - ścigania mikronacyjnego . Zmagania zaczniemy dokładnie za dwa tygodnie prologiem w okolicach voxlandzkiego portu w Romie. Trasę tą wytyczyła nie kto inny jak JKM Anastasia. Wielka osobowość i wielkie emocje. To na pewno spotkamy na trasie debiutującego rajdu po terenach tego królestwa. Lasy i piękne, widowiskowe i zjawiskowe tereny, wiatr szepczący do ucha - "szybciej" - pełen mocy szał adrenaliny. A wszystko po to by zwyciężyć!
RAJD VOXLANDU - 15 - 17 września '23
Tyle tytułem wstępu, chciałbym jednak poruszyć pewną kwestię. Jest to pierwszy sezon w pełni, kiedy postaramy się wypromowac także inne aplikacje, twory mikronacyjne, które wnoszą wiele dobrego do naszej przestrzeni. Z tego tytułu zapraszam wszystkie osoby pragnące wesprzeć RMAW "chojnym" groszem by kolejno obdzielać nagrodami bohaterów rajdowej kierownicy.
Poza sponsoringiem związanym z poszczególnymi rajdami, RMAW szuka nowych sponsorów strategicznych.
Tutaj więc należy wyróżnić z czym to się ima...
Do tej pory głównym sponsorem RMAW, a w zasadzie głównym dostawcą wirtualnych paliw był TARGERSDORF - Banyasz Ceg czyli kompania wydobywcza. Niestety po odejściu Dumy Węgier jesteśmy zmuszeni co całkowitej zmiany (może i koniecznej w związku z przejściem na MBP systemu sponsoringu.
Wyróżniłbym kilka rodzajów mecenatu:
Sponsor Tytularny - widnieje w każdym możliwym miejscu, podczas każdego rajdu (posty promujące, odcinki specjalne, odliczanie, klasyfikacja etc.) - kwota wejścia 12000 klubeków edelwajskich (max.2 )
Sponsor Techniczny - fabularny dostawca paliw - (odcinki specjalne, klasyfikacja) - 6000 klubeków edelwajskich (warunkiem zbliżona branża) (max.1) - chyba, że pobawimy się jeszcze w "wyłącznego dostawcę opon)
Sponsor Rajdu - tak, jak do tej pory, bez zmian, ale tylko podczas wskazanego rajdu - minimalna kwota wejścia 2000 klubeków edelwajskich
Sponsor Odcinka/ów etc - rozmowy indywidualne - minimalna kwota wejścia 2000 klubeków edelwajskichNie mniej zachęcam bardzo do zabawy w samych rajdach. Wspomaganie finansowe ma służyć tylko dodatkowej atrakcji i wynagradzaniu uczestników, ale zawsze jest miłym akcentem. Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym i pamiętajcie, że najważniejsza jest zabawa!
-
Kierowco, niewiele czasu zostało już do rozpoczęcia zabawy, a ja nadal nie wiem czy Ty pojedziesz!? Jeszcze się nie zdecydowałeś? Nie wierzę! Przecież lada moment zostaną rozdane tablice startowe. Nie przegap tego i poinformuj organizatorów czy wystartujesz.
Pamiętaj wszystko zależy od Ciebie!
-
Zegar tyka! Voxland czeka na wszystkich chcących wziąć udział w wyścigu, a także na wsparcie zaplecza technicznego i mecenasów rajdu. Ostatnia szansa aby dołączyć do zabawy!
A już niedługo rozdamy numery startowe dla wszystkich zgłoszonych kierowców! -
Czy jesteście w stanie uwierzyć, że to już jutro???
-
Dwudziestu śmiałków stawiło się na nieobowiązkowym prologu! To świetny wynik!
Na czele sam on, aktualny mistrz Helwetyk Romański!
-
Rekord za rekordem. Voxland na nowo stawia warunki wszystkim innym organizatorom rajdowym!
25 - tylu chętnych znalazło się do tej pory na pierwszym odcinku specjalnym? Mało? Kto da więcej?Pierwsza trójka - Romański - Espada - Gruner
-
Rajd Voxlandu trwa nadal...
OS 2 na ten moment:
Prowadzi, herr organizator, ale wiedzcie, że to tymczasowo. Drugi jest "Szpadelmistrz" z Koribii, a trzeci leocki Romański! Jedziemy dalej!
-
OS3 tuż przed północą. Biorąc pod uwagę fakt, że zdecydowana większość organizatorów jest po spożyciu sprawdzi się wszystko jutro.
Ale standardowo prowadzi się "elyta", a nie ... czekaj! Cos się dzieje! Czy WY to widzicie??? -
Witamy Pańswa w drugim dniu Rajdu Voxlandu.
To, że się będzie działo na trasie, to wiedzieliśmy, ale, że aż tyle?Falsestart Grünera i ostrożna jazda ik Rutha powodują, że oboje przestają się liczyć w stawce. Znakomicie dzień za to rozpoczął de Espada, który po zatankowaniu wystrzelił jak z procy. Romański spada na drugą lokatę, tracąc 6 minut. Pamiętajmy, że w zanadrzu ma jeszcze licencję PRO...
Drugi BiCZeS Surma jest trzeci, ale wykorzystał zaspanie reszty czołówki i zatankował. Może mu to wyjść tylko na dobre.
Petrowicz-Catalan i Popow-Chojnacka włączają się na poważnie do walki o zwycięstwo. Poniżej "czasu 0", jest jeszcze dwóch kierowców, von Tehen-Dżek i Courva-Yebana.
Warto zwrócić uwagę, że w Rajdzie Voxlandu, tak świetnie przygotowany od zaplecza wystartowało 27 kierowców! To zapewne nagroda za zaangażowanie całego zespołu voxlandzkiego z rodziną królewską na czele. Oby tak dalej! -
OS 5
Mamy 14:45, wracam z analizą trasy, po krótkiej realiozie...Prowadzi cały czas de Espada. I choć jedzie jak natchniony, toRomański odrobił do niego dwie minuty straty. Surma również, ale dwa razy więcej. von Tehen-Dżek zaatakował i już jest czwarty, świetny odcinek w jego wykonaniu.
Piąty jest debiutant, va der Gibson, tylko czy wystarczy umiejętności by włączyć się do walki o najwyższe cele?Kierowca Camelonik pominął jeden odcinek i musi się wrócić na OS4 i później również stawić na OS5.
Odcinek numer pięć zaliczyło do tej pory 23 kierowców. -
Niestety automobil Jego Cesarskiej Mości Kamiljana nie wytrzymało trudów rajdowych i wylądowało w krzakach. Repoterzy uchwycili jego pojazd gdzieś na poboczu leśnego traktu.
Na trasie nadal znajduje się 26 kierowców...Wróćmy jednak do czołówki. Liderem wyścigu nadal jest Albert F. de Espada, na drugim miejscu dwóch Leotów ex aequo Orjon Surma i Helwetyk Romański. Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądać na koejnym OS'ie. Emocje coraz większe!
Klasyfikacja po 6 odcinkach specjalnych wygląda następująco:
Dodajmy, że dzisiaj jeszcze jeden OS, kilka minut po siódmej wieczorem!
-
OS 7
Zakończenie drugiego dnia zmagań.Tym razem pozostawię was z tabelką, a o opinię poproszę wszystkich tych, którzy są zaangażowani w rajdy i RMAW. Do dzieła!
-
OS 8
Czas 11:32Rajd Voxlandu trwa dalej. Zmagania wchodzą w decydującą fazę.
De Espada i Romański odskakują rywalom, ale to nie oznacza końca emocji. Dzieli ich osiem minut. Za nimi pogoń, której przewodzi Surma. Tehen-Dżek, ik Ruth, Popow-Chojnacka i Petrowicz Catalan na pewno nie powiedzieli ostatniego słowa.Z rajdu musiał wycofać się Benjamin Rockwell-Romanow, jego auto uległo wypadkowi. Kierowca nie był w stanie kontynuować wyścigu.
-
OS 9 stan na godzinę 15:52
No to jedziemy dalej! Walka trwa do samego końca!
-
OS 10
Wszystkie gwiazdy na niebie wskazują, że mamy już zwycięzcę! No, ale pamiętajmy, że wyścig trwa!