2.RLiJ - SOS 12 / Meta Rajdu - Auterra - Auterra
-
2. Löwe und Einhorn Rallye 1921
2. Rajd Lwa i jednorożca1921 /2021Dzień III
Super Odcinek Specjalny nr 12 / Meta 2.Rajdu Lwa i Jednorożca
Trudność I16. maja. 1921 (2021) roku.godzina 22:11 (czas trwania 2:11)
Auterra (Pętla):
Auterra to stolica powiatu auterrańskiego w Teutonii (w języku potocznym nadal używa się nazwy Loardia dla określenia terenów powiatu). To urokliwe nadmorskiem miasto jest bardzo chętnie odwiedzane przez wczasowiczów, zwłaszcza w sezonie letnim. Piękne plaże i gorące słońce przyciągają turystów nie tylko z okolic miasta, ale z całego Cesarstwa Teutonii, a nawet z poza jej granic! Królewskie Miasto Auterra mimo swych walorów wypoczynkowych, takich jak specyficzny mikroklimat, czy sprzyjająca całym rokiem pogoda, jest jednocześnie doskonałym miejscem do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Aktywność ekonomiczną miasta pobudza istnienie Alei Biznesowej, a na niej takie punkty jak Loardzkie Centrum Finansowe czy siedziba Korporacji Welberta. Auterra to również miasto o świetnej kulturze. Jej zabytki słyną z nienaruszonego stanu i zachwycającej architektury. Miasto organizuje również wiele różnego rodzaju imprez kulturalnych, między innymi dyskoteki, konkursy oraz festiwale i koncery. Królewskie Miasto Auterry, to bez wątpienia miejsce doskonałe do zamieszkania, potrafiące dać swoim mieszkańcom praktycznie wszystko czego zapragną. Każdy Auterrańczyk jest dumny ze swojego miasta, jego piękna, sukcesów i dziedzictwa kulturowego.
Rajdowcy przeprawili się przez wody auterriańskie i rozpoczęli ostatni odcinek – dookoła Auterry. Po drodze towarzyszyć im miały niezapomniane widoki zachodzącego słońca, roztapiającego swoje promienie na horyzoncie w rozmaitych barwach. W tym miejscu mogli poczuć wyjątkowość Loardii. Kontrast pomiędzy biedą gorszą niż w koczowniczych namiotach, po przepych i piękno wyspy, która mogłaby walczyć o miano najpiękniejszeo zakątka mikroświata. Po drodze mijali nie tylko stolicę, ale i ziemie Wittelsbach i dworek Państwa à la Triste von Hagsen de la Sparasan. A także miejsce ich pamiętnego ślubu w jedym z mniejszych miasteczek, które posiadało piękny, biały kościół. W momencie, gdy kierowcy przejechali w pobliżu, dzwonnica kościoła rozbrzmiała: Bim bam bom…Łącznie do pokonania było 122km.
UWAGA: TO ODCINEK SPECJALNY NR 12 A ZARAZEM META, 2. LöWE UND EINHORN RALLYE 1921- TUTAJ KIEROWCY DOKONUJĄ WPISU NA FORUM O WSKAZANEJ POWYŻEJ DACIE I GODZINIE. TANKOWANIE JEST ZABRONIONE
Premie Czasowe (poziom trudności I)
1miejsce: -3min.
2miejsce: -2min.
3miejsce: -1min.Premie za Super Odcinek Specjalny
1miejsce: -15min.
2miejsce: -10min.
3miejsce: -5min
4miejsce: -3min.
5miejsce: -1min.RMAW chciało serdecznie podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie rajdu! Serdeczne dzięki!
-
metaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
T A N K O W A N I E
-
Selbstmordfahrer
mordujemelduje sie -
Andrzej przekracza linie mety. Czy prowadzi? Czy jest na podium? Tego się dowie dosłownie za chwilę.
Dzięki @Heinz-Werner-Grüner za wspaniałą organizację i innym kierowcom za wspaniałą rywalizację! A @Natalia-Helena-à-la-Triste-von-Hagsen-de-la-Sparasan za tworzenie cudownego teamu.
-
TO JA.
-
Na ostatniej prostej jest już Ludwik Tomović. Oczekiwanie wielkie. Królu szos! Przypomnij sobie najlepsze rajdy! Te fantastyczne pięć podiów. Dwa zwycięstwa na Rajdach! Ludwik Tomović! Po medal! Po radość dla Sclavińczyków dzisiaj wszystkich! Na mecie, jest pięknie, jest medal!
-
Pangard na mecie.
-
Siema meto, siema ludzie, co u was?
-
Finito!
-
I meta. W końcu meta.
Zespół nie zaliczy tego rajdu do najbardziej udanych, ale czasem musi przyjść zadyszka formy.
Słowo "organizatorskie"
Gratulujemy zwycięzcom i współczujemy przegranym.
Serdecznie dziękuję wszystkim za udział, zabawę i wszelkie komentarze. Dobrze, że jesteście!Do zobaczenia za miesiąc w Dreamlandzie!
-
Po trzech dniach wyczerpującej jazdy Piotr Jankowski startujący z numerem 27 przekroczył linię mety Rajdu Lwa i Jednorożca. WARUNKOWO skorzystał ze swoich zawodowych umiejętności kierowania pojazdem (choć jego występ w tym wyścigu zdawał się przeczyć temu, co miał wpisane w dokumentach). Jego automobil, który na początku rajdu wprost lśnił, teraz zmienił barwę z czarnej w jasnobrązową (przynajmniej w dolnej części). Z każdym metrem jego silnik wydawał też coraz bardziej niepokojące dźwięki. Bardziej przywodził już na myśl maszynę z odległych Pustkowi, niż perełkę norweglandzkiej techniki. To jednak się już nie liczyło. Zarówno rajdowca jak i jego maszynę czekał teraz zasłużony odpoczynek...
-
Mać, mać, mać…!
-
Trzy false starty.
-
Koniec mordowni.
-
jestem
-
Trudno uwierzyć, ale nawet bardzo doświadczeni kierowcy popełniają błędy, czego najlepszy przykład mamy. Oj namieszało się nieźle.
-
Nieoficjalna klasyfikacja końcowa 2.RLiJ!
-
Wreszcie do mety dotarł Michał Lubomirski, wśród ogólnej radości i z ulgą, że zmagania te dobiegły końca.
Dziękuję bardzo!
-
Klasyfikacja Końćowa 2.RLiJ
Ostatecznie zwycięstwo odniósł Ludwik Tomović (ELT), przed Andrzejem Fryderykiem (Konspir) i Helwetykiem Romańskim (ZS Neues Ufer).
Gratulujemy!