Navigation

Cesarstwo Teutonii (Emporrak Teutonie)

• Login
    • Search
    • Cesarski System Centralny
    • Główna
    • Discord
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Archiwalna strona Królestwa Teutonii

sarmacka matematyka

Życie Teutonii (Úr Teutonienlejb)
    6
    13
    244
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Wojciech Hergemon
      Wojciech Hergemon last edited by

70bb36a0-5608-4ca7-902c-62eda50f3dad-image.png

0ac583ba-890e-4c52-8d2f-0694ab5a1647-image.png

1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Andrzej Fryderyk
        Andrzej Fryderyk last edited by

Szczerze mówiąc nie jestem zaznajomiony z mechaniką tej gry i w ogóle o co chodzi.

Rozumiem, że Alfred (w wyniku błędu lub zamierzonego działania) dostał w niej przewagę?

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Wojciech Hergemon
          Wojciech Hergemon last edited by Wojciech Hergemon

Być może jestem po prostu niebywałym pechowcem. Przy czym byłby to pech wręcz legendarny, poza wszelkim prawdopodobieństwem.

• Andrzej Fryderyk
            Andrzej Fryderyk last edited by

Matematycznie rzecz biorąc raczej chyba należy tu mówić o niebywałym szczęściu oponentów niż Twoim pechu. W końcu przecież liczby nie kłamią?

• Wojciech Hergemon

Nie wiem jak działa skrypt i jakie są założenia. Natomiast zagrałem w to w tyle gier, że mniej więcej wiem jak się pewne rzeczy dzieją. Ma ponoć tę samą liczbę gier mniej więcej, a przepaść na broniach jest gołym okiem widoczna. Jednocześnie chyba nie gram jak ostatnia dupa, skoro drugi rekord jest mój i wynosi 3590, czyli 99% najlepszego wyniku.

• Joanna Izabela
                Joanna Izabela last edited by