https://www.youtube.com/watch?v=HAiBJo-Fyww&list=PL3-Zr0Ym0Fgz4BDpjl0V1clIk_J7e90zf&index=2
*Serce Arlety von Baumhoff biło tak mocno, jak nigdy dotąd. Choć oczy miała szeroko otwarte, nie mogła dopatrzeć się niczego spod lnianej kurtyny wokół głowy. A jedyne, co słyszała, to tętent kopyt i rżenie konia. Czasem także poganianie jeźdźcy. Ręce miała związane, a usta zakneblowane. Żadne wierzganie ani wyrywanie się nie pomagało. Gorące łzy rozpaczy spływały po jej policzkach. Gdyby tylko mogła cofnąć czas. Jakoś się przygotować, uchronić…
Nagle koń zatrzymał się z jękiem. Arleta czuła, jak jeździec przed nią zeskakuje. A zaraz po tym brutalnie zrzuca ją z wierzchowca. Nie ustała na nogach, musiała paść na kolana. Mimo to w porywie bezradności próbowała wyrwać się i ruszyć przed siebie z workiem na głowie. Napastnik chwycił ją za włosy, pociągnął i poprowadził przed siebie. Zaczęła gorzko szlochać, słuchając rozmowy w nieznanym sobie języku. Nic nie rozumiała, ale nawet, gdyby znała ich język, nie byłaby w stanie racjonalnie myśleć.
Wtem ktoś zdjął jej worek z głowy, rozciął nożem pęta z ust i nadgarstków. Rozejrzała się w panice. Widziała jakieś namioty w blasku mroku. Jakichś mężczyzn z pochodniami w strojach stepowych ludów. Jeden z nich powiedział do niej coś niezrozumiałego, po czym pchnął do tyłu. Runęła za siebie w głęboki, wykopany dół. Było to bolesne, ale wszystkie obrażenia z tej niespodziewanej podróży miały do niej dopiero dotrzeć. Teraz widziała tylko, jak dół zakrywany jest kratami wykonanymi z drewna…*
***
Moi Drodzy,
Zapraszam Was serdecznie do udziału w przygodzie fabularnej pt. Wyprawa po serce loardyjskich stepów.
Zapisy
Zapisy potrwają przed najbliższe dwa tygodnie do 07.03.
Aby się zapisać, należy przygotować krótką kartę postaci i zamieścić ją w tym wątku.
Wzór Karty Postaci
Imię i nazwisko
Zdjęcie
Miejsce Zamieszkania
Zawód
Krótki opis najważniejszych wydarzeń z historii postaci (jeśli są), może być w punktach
Wybór umiejętności (opis poniżej)
Wybór ekwipunku (opis poniżej)
Umiejętności
Każdy gracz ma do rozdysponowania 30 punktów w dowolne z poniższych umiejętności. Proszę o rozdysponowanie z zasadami logiki.
Walka bronią białą
Walka sztyletem
Walka łukiem
Walka strzelbą
Walka pistoletem
Wiedza o Ludach Loardyjskich
Wiedza o Cesarstwie Teutonii
Wiedza o biologii, chemii i fizyce
Wiedza o historii
Znajomość języków obcych poziom A1
Jazda konna
Jazda samochodem
Jazda motorem
Dyplomacja
Negocjacje
Flirt
Zastraszanie
Kondycja
Gimnastyka
Siła
Umiejętność przetrwania
Gotowanie
Kradzież
Dowództwo
Odporność na ból
Skradanie się
Inne? Wasze propozycje?
Ekwipunek
Każdy gracz ma do wydania 1000 kr. Wycena przedmiotów do zakupienia indywidualnie z Lwem Teutońskim.
Zasady Gry
Każdy gracz pisze tylko i wyłącznie akcje związane ze swoją postacią, nie może decydować o zrachowaniach innych graczy lub Lwa Teutońskiego. W sytuacjach spornych rozstrzyga Lew Teutoński.
Każdy gracz ma maksymalnie 3 dni na odpowiedź w swoim wątku. Jeżeli nie odpisze do tego czasu, może zostać pominięty w rozgrywce.
Wypowiadać się w przygodzie mogą tylko gracze, którzy zgłosili się do zabawy. Inne posty fabularne i pozafabularne będą usuwane. Dyskusje nad przebiegiem fabuł można prowadzić w innych tematach na forum.
Mechanika rozgrywki
Każde zachowanie gracza jest poddawane testowi prawdopodobieństwa, który określa Lew Teutoński.
Przykład:
Joanna używa swoich wdzięków, by przekonać Pana Admirała do uległości. Poprawia biust i mruga do niego okiem, prosząc ładnie, by jej pomógł.
Mistrz gry ocenia szanse na sukces Joanny na poziomie 60%.
Po ocenie prawdopodobieństwa następuje rzut kością stuścienną. Jeżeli wynik mieści się w przedziale od 1-60, Joanna uzyskuje sukces w rzucie, akcja jest pomyślna. Jeżeli między 61-100, Joanna przegrywa, akcja nie udaje się. Mistrz gry opisuje rezultat rzutu.
Ponieważ nasze forum nie wspiera kości, Lew Teutoński rzuca kością indywidualnie i w opisie na forum podaje wynik rzutu. Niestety musicie wierzyć w uczciwość Lwa Teutońskiego.
Umiejętności natomiast mogą poprawić prawdopodobieństwo sukcesu w rzucie kością.
Jeżeli Joanna miałaby 10 punktów w umiejętności flirt, Lew Teutoński dopisałby jej 10% do prawdopodobieństwa rzutu.
1 punkt w umiejętności = 1 procent do rzutu.
Zapraszam do udziału. Jeżeli są jakieś pytania, również zapraszam!
// autor Natalia à la Triste von Hagsen de la Sparasan vel von Lichtenstein